dissabte, 12 de juny del 2010

Closed

Bé companys,
no em vull repetir així que aquesta intervenció serà breu.
Encantada d'haver coincidit amb vosaltres en aquesta assignatura i més encantada encara de saber que teniu una bona opinió de la feina que he fet i de la meva persona.
No cal que us digui que jo penso el mateix de vosaltres.

M'agradaria molt poder conèixer-vos en persona, de veritat, així que si us ve de gust fixem una data i intentem trobar-nos en breu.

Cuideu-vos molt i descanseu, que ens ho mereixem.
Ah, i que tingueu molta sort en les proves de validació. Ja comentarem com ha anat tot plegat.
Una abraçada
Imma

2 comentaris:

  1. Ja quedarem tots per desprès dels exàmens, que ara necessitem concentració...

    ResponElimina
  2. Fet!!! Jo a finals de mes estaré per Barcelona un parell de dies. Ja us diré quan.

    ResponElimina