diumenge, 13 de juny del 2010

Punt i... seguit?

Jo tampoc em vull repetir més. Estic molt contenta d'haver compartit amb vosaltres aquesta aventura en tots els aspectes, ja ho sabeu. Crec que entre els quatre ens hem entès i complementat molt i això ens ha portat a l'èxit del projecte.

Vull agrair al David la seva tasca de dinamització en relació amb el bloc, especialment. Sé que per tu és com un fill i ha anat molt bé que de tant en tant ens hi fessis pensar.

Espero que ens trobem aviat fora de la UOC i més endavant en les altres assignatures del grau. O continuant el tema del nostre projecte. Què us semblaria?

Una abraçada molt forta.

2 comentaris:

  1. Jo m'apunto. Ja parlarem amb més tranquil·litat per fer una bona web...
    Fins aviat.

    ResponElimina
  2. Ok;-) Estem en contacte quan acabem les PS i els exàmens i estiguem més tranquils.

    Fins aviat

    ResponElimina