dimarts, 8 de juny del 2010

Els projectes dels companys i el debat final

Fent una repassada pels projectes dels companys veig que tots hem fet una bona feina pel que fa a l'elaboració de continguts. Alguns projectes en concret m'han agradat molt en relació amb l'aspecte estètic i l'ús de les imatges que els fan molt atractius i agradables (Eurovama i TIC TAC). Quant a l'estructuració dels continguts a l'índex valoro més els projectes que han utilitzat la combinació de numeració i vinyetes per presentar els continguts dels projectes, ja que són més clars i, per a mi, es veuen més ben estructurats (5ebook, ElLlibredigital, Eurovama i TIC TAC). Pel que fa a navegació, en alguns projectes costa de trobar. Una de les que més m'ha agradat ha estat la del grup Eurovama, tot i que he trobat a faltar l'opció de poder tirar enrere. Veient els altres projectes i els seus punts forts i febles, ara milloraria alguns aspectes del nostre projecte que prèviament ni m'havia plantejat.

En relació amb el debat final, s'han obert molts fils de debat i la veritat és que costa una mica seguir-los tot. He de reconèixer que m'hagués agradat que els temes que vam proposar des del grup e-biblios haguessin tingut més ressò i haguessin generat més aportacions i un debat més intens. En qualsevol cas, l'evolució del debat i les aportacions dels participants són molt interessant, tot i que em resulta una mica caòtic i potser si estigués organitzat en carpetes (una per grup) ho trobaria més endreçat. Dèries bibliotecàries meves;-)

Ara sí que no queda gaire pel final.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada