dimarts, 8 de juny del 2010

Reflexionant...

Ens trobem ja tancant el debat final de l'assignatura i ja hem pogut veure el treball de la resta de companys. Estic molt orgullosa del projecte que hem dut a terme però també estic contenta de veure que la resta de companys han fet projectes de gran qualitat, cosa que m'ha permès conèixer eines de les que no havia sentit a parlar mai... Joomla!, carai!
A mi, com a la Sandra, també em sap greu que les qüestions que vam plantejar no hagin donat massa joc... però bé, què hi farem!
Ara hem de començar a pensar en la reflexió final i la setmana vinent a hores d'ara ja haurem tancat l'assignatura.
Fins aquí hem arribat.
Ha estat un plaer!
Companys, us buscaré en altres assignatures per la UOC.
Fins aviat,
Imma

2 comentaris:

  1. Quan arribi el moment de tancar aquest blog crec que ploraré. Jo també us buscaré per altres assignatures (de fet, avanç de començar ja mirarem de coincidir).
    Fins aviat.

    PD

    Imma. La illa encara ens necessita...

    ResponElimina
  2. La illa...la illa...
    David, som uns perduts! :P

    ResponElimina