divendres, 11 de juny del 2010

Punt i final


Ja hem arribat al final del camí i és hora de fer una valoració final de l'assignatura. He de dir que ha estat un plaer compartir aquesta experiència amb els meus companys de grup, als quals els estic molt agraït pel seu esforç i compromís. Tant de bo coincideixi amb ells en altres assignatures!
A continuació, faré una breu descripció dels punts més destacables des del meu punt de vista:
L'inici de l'assignatura va ser molt intens, i el tema de la creació de grups es presentava complicat. La proposta de la Sandra va ser de les primeres i el tema em va agradar, així que vaig tancar aquest tema ràpidament.
Va ser una sort formar un grup amb gent que dominàvem diferents matèries i que aquestes es poguessin aplicar al nostre projecte. Gràcies als coneixements informàtics de tots els integrants del grup, l'ús d'aplicacions en les quals no teníem experiència prèvia no va suposar un contratemps, i la adaptació va ser molt ràpida (delicious, blog, wiki, xat, Cmap, etc..).
El nivell de treball del grup sempre ha estat molt alt i constant gràcies a la motivació dels nostres propis resultats. Fer les coses bé motiva.
La coordinació del projecte ha estat a càrrec de la Sandra, la qual ha fet un treball immillorable, al igual que l'Imma, l'Adrià i, pot ser no està bé dir-ho, jo mateix.
D'aquesta assignatura destacaria la capacitat de treball en grup que es pot aconseguir en un entorn virtual, i la gran quantitat d'aplicacions gratuïtes disponibles per poder realitzar aquesta modalitat de treball.
És moment d'acomiadar-se.
No us diré adéu, m'agrada més fins aviat!

3 comentaris:

  1. David home! Que m'has agafat amb la guàrdia baixa i quasi ploro i tot!
    Una abraçada per a tots!
    Imma

    ResponElimina
  2. Si, i jo també. A més avui he estat en una boda i ja estava tova...

    ResponElimina
  3. Ara hi acabo de caure, aquest tema deu ser de Lost. Aquests perduts sou terribles!!!

    Fins aviat

    ResponElimina