diumenge, 30 de maig del 2010

Versió final de la presentació del projecte

Ahir al vespre vam fer el que pot ser un dels darrers xats de grup per a acabar de definir la presentació del projecte a la resta de companys, i ara ja la tenim llesta i restem a l'espera de les indicacions del Joan per a penjar-la a la wiki de l'aula i presenta-la en societat!
Tinc curiositat per veure els projectes dels altres i també per saber quina acceptació tindrà el nostre... Quines reaccions provocarà?
En qualsevol cas, nosaltres hem intentat fer-ho el millor possible, hi hem posat moltíssima il·lusió i esforç i esperem que sigui ben rebut.
A nivell de grup, seguim amb la mateixa dinàmica de sempre;connexions diàries i bon ambient.
Un darrer esforç i haurem acabat.
Gràcies companys!

1 comentari:

  1. Ja em fet difusió del projecte a la wiki de l'aula i l'hem presentat a la resta de companys. Jo també tinc ganes de veure la resta de projectes i de veure quina rebuda té el nostre. Estic segur que encara ens queden moltes coses per aprendre.

    ResponElimina